Moje top youtuberice

13:22

1.Pixiwoo-Samantha and Nicola Chapman

Ove dvije sestre iz Engleske po meni zaista zaslužuju prvo mjesto bez konkurencije.Zašto ? Zato jer iz svakog njihovog tutoriala mogu naučiti nešto novo i sve što sam i do sada naučila,naučila sam upravo od njih dvije.Tutorijali su jednostavni,nema bespotrebnih informacija,prijatne su i svakako preporučujem da pogledate njihove tutorijale ako do sada niste.




2.LaurenBeautyy


Jako lijepa i intersantna djevojka koju također redovno pratim.Volim njene tutorijale jer me jednostavno opuštaju,imamo sličan što se tiče makeup-a.




3.TymetheInfamous


Iako privatno ne nosim ovakav make-up uživam gledajući ovu djevojku.Svaki tutorial koji je radila zna iznijeti na sebi svojstven način,ne kopira druge,svoja je i to mi se sviđa.Svakako pogledajte,sigurno nećete ostati ravnodušni.






4.Nicole Guerriero


Zaista prelijepa djevojka i jako volim sve što radi.Simpatična je,a posebno su mi dragi njeni hair tutoriali.





5.The Beauty Bybel

Još jedna divna djevojka sa još divnijim tutorijalima.Također objavljuje svoje outfite pa ako vas zanima pogledajte,divota.



Koje su Vaše omiljene Youtuberice ? 






You Might Also Like

2 komentari

  1. Hey,
    Nice blog..
    Would you like to follow each other on GFC and bloglovin..!!!
    Keep in touch,
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdgovoriIzbriši