Liebster Award

11:33

Budući da me draga Anela s Lipstick Attack nominirala za ovu interesantnu nagradu,došao je i moj red da napišem post u skladu s istom.Hvala Aneli,pa da krenemo ... 



Pravila : 

1. Zahvaliti se osobi/osobama koje su te nominirale.
2. Odgovori na 10 pitanja koja ti je postavila osoba koja te nominirala.
3. Postaviti svojih 10 pitanja.
4. Nominirati 10 blogera i označiti ih.
5. Obavjesiti nominirane blogove o nominaciji.

Pitanja i moji odgovori : 


1. Koliko dugo pišete blog i kako ste se i zbog čega na to odlučili ? 

-Blog pišem već pola godine i glavni razlog što sam pokrenula blog jeste moja bezgranična ljubav prema kozmetici,kako preparativnoj tako i dekorativnoj i mislim da je blogerska zajednica odličan vid komunikacije i usvajanja novih saznavanja iz sfere kozmetike.

2. Volite li više preparativnu i dekorativnu kozmetiku ? 

-Malu prednost dajem dekorativnoj kozmetici,premda mi je i preparativna jako bitna.

3. Omiljena marka kozmetike ? 

-Teško pitanje.Teško da mogu izdvojiti jednu,ali kad bih to morala neka to bude Bourjois i naravno MAC.

4. Postoji li neki beauty ritual kojeg mrzite ? 

-Za sada ne.

5. Koliko lakova za nokte imate u kolekciji ? 

-Imam nekih 15-ak lakova  koje brzo potrošim,pa kupujem nove.Po meni je glupo imati mnoštvo lakova jer ih je zaista neuspješno iskoristiti u skorijem periodu.Stare,otvrdnjavaju.

6. Postoji li optimalna količina šminke ? 

-Ne postoji haha :D.Zapravo,sve ovisi o Vašim potrebama.

7. Proizvodi koji su Vas razočarali ? 

-Pa u zadnje vrijeme to je bila Dr.Pasha mirisna svijeća (menta) i Syossi šamponi za kosu.Ima ih još,ali se trenutno ne mogu sjetiti.

8. Što je po Vama make-up zločin ? 

-Obrijane obrve ili loše počupane,pa onda nacrtane tušem.Tri nijanse tamnija nijansa pudera,previše bronzera.

9. Koje proizvode koristite svakodnevno prilikom šminkanja za uobičajeni dnevni look ? 

-Hidratantna krema za lice,primer,puder,rumenilo,olovka za obrve,maskara i sjaj za usne. 

10. Izdvojite nekoliko slavnih i po Vama dobro našminkanih osoba ? 

-Kim Kardashian,Victoria's Secret modeli. 

E sad mojih 10 pitanja : 

1. Koji je najskuplji,a koji najjeftiniji kozmetički proizvod koji imate u svojoj kolekciji ? 

2. Sa koliko godina ste se po prvi put počeli šminkati ? 

3. Koliko mjesečno trošite na kozmetiku ? 

4. Da li postoje neki kozmetički proizvodi koji su Vas oduševili u zadnje vrijeme i koji su to ? 

5. Da li ima nešto što Vas nervira kod beauty blogerica i šta je to ? 

6. Koliko ruževa imate u svojoj kolekciji ? 

7. Koliko dugo vremena Vam treba za šminkanje ? 

8. Koja Vam je omiljena tehnika nanošenja tečnog pudera : prstima ili ... ?  I zašto ? 

9. Da li više volite dewy ili mat finiš ? 

10. Kada bi ste morali izabrati jednu od UD Naked paleta koja bi to bila ? 


Nominiram : 












Nominirala sam blogove koje i najčešće čitam.Možda neko od vas ne voli ove tag postove,pa ako želite možete odgovoriti u komentare.

:-) 









You Might Also Like

7 komentari

  1. Drago mi je da sam saznala ponešto novoga o tebi <3

    Divni odgovori!

    Hvala ti na nominaciji, odgovorim čim prije <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga <3

    Čekam tvoje odgovore :-*

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ti na nominaciji! Drage volje bih napisala post, ali ovo je sad 7. put da sam nominirana u mjesec dana i znam da se nikome ne bi čitao moj kilometarski post, pa nemoj zamjeriti što ću tu odgovoriti :)
    1. Najskuplji su YSL ruževi, a najjeftinije su mi valjda Essence olovke za usne :)
    2.Mislim da je to bio 8. razred, išli smo na mali maturalac i mi smo se cure skupljale u jednoj sobi i šminkale se kao da idemo na bal, a ne na razgledavanje Pule i okolice :D
    3. Rijetko kad imam neki veći shopping odjednom, više kupujem malo po malo, što baš i nije idealno rješenje, jer svaki put uzmem par "sitnica" a na kraju mjeseca kad pogledam što sam sve kupila, ispada da sam potrošila više nego da sam odjednom obavila neki veći shopping. Sve zavisi od onog što mi treba, ako sam pri kraju s kremom za lice, mazalicama za tijelo, puderom, tad potrošim više nego uobičajeno :) No, kako sam još uvijek student i nisam u radnom odnosu, trošim svakako manje nego netko tko zarađuje.
    4. U zadnjih mjesec dana oduševila me Mixa, prvo krema za ruke, pa mlijeko za tijelo, a planiram se opskrbiti još nekim njihovim proizvodima.
    5.Zapravo i nema, jer svakodnevno navraćam na nekoliko blogova koje baš volim i stalno pratim i kod njih jednostavno ne primjećujem nikakve gafove. Inače, više volim blogove koji imaju nekakvu dušu, da nije samo izbacivanje recenzija u pitanju, tada se osjećam nekako bliža s autoricom :)
    6. Trenutno imam 27 ruževa, nekom je puno, nekom je to malo :D Počela sam ih kupovati zadnjih godinu dana, i ne prođe mi valjda niti jedan obilazak Dm-a da ne kupim barem jedan ruž ili ovoku za usne, dok sa sjenilima imam ozbiljan problem i konstantno ih zaobilazim :D Moram to uskoro promijeniti!
    7. Za svakodnevni, brzinski make-up mi treba nekih 10ak minuta, jer obično ne stavljam nikakvo sjenilo pa nemam potrebe za blendanjem, nego se poigram tušem ili olovkom u boji. Osim njih obavezno ide ruž, puder, maskara, korektor, rumenilo i popunjavanje obrva. Za neke druge prilike volim si uzeti više vremena i poigrati se s makeup-om.
    8. Kistovima svakako! Treba mi manje proizvoda, bolje prikrivanje, duže mi traje puder a na kraju i izgleda ljepše na licu.
    9. Na sebi volim dewy finiš, ali opet ne pretjeran već onaj lagani zdravi sjaj a kako imam suhu kožu takve mi podloge najviše odgovaraju.
    10. Izabrala bih jedinicu, nekako mi se najviše sviđaju nijanse u njoj, iako se ne bih bunila niti za jednu, jer još ih ne posjedujem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na odgovorima :) I ja moram isprobati Mixu kad ju već toliko hvale. ;-)

      Izbriši
  4. Hvala ti puno na nominaciji :-) Bourjois i MAC su i meni u samom vrhu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu :-)
      I drago mi je da dijelimo isto mišljenje što se tiče MAC-a i Bourjois kozemtike :-)

      Izbriši
  5. Hvala za nominaciju :* S obzirom da sam vec imala ovakav post, odgovoricu na pitanja ovde u komentaru...

    1. Najskuplji su verovatno parfemi a najjeftiniji su balzami za usne.
    2. Iskreno, ne secam se ali znam da sam bila bas mala kada sam prvi put dohvatila maminu sminku :)
    3. Sve zavisi od toga koliko imam drugih troskova. Nekada bude bas dosta a nekada prodje mesec da bas nista ne kupim ali stvarno ne znam koliko je to...
    4. Odusevila me je Loreal micelarna voda i Vichy Normaderm total mat gel/krema
    5. Trudim se da me nista ne iznervira... Gledam svoja posla i ne petljam se u tudja... Ali me nervira kad vidim da neko to radi a ne vidi sebe...
    6. Nedavno sam pobacala one koji mi stoje i nicemu ne sluze i ostalo ih je 17 :)
    7. Oko sat vremena da bih se polako i detaljno nasminkala a 10 minuta ako bas zurim :)
    8. U zavisnosti od pudera, koristim i prste i cetke i sundjere :)
    9. Volim i jedan i drugi ali da nisu bas preterani...
    10. Definitivno trojka :)

    OdgovoriIzbriši