Avon Care proizvodi

04:23





Nedavno sam od strane Avon BiH dobila na recenziju kremu za lice i kremu za ruku iz linije Avon Care Cocoa Butter i budući da su mi se svidjeli,odlučila sam isprobati i nešto drugo iz Avon Care linije i sve to recenzirati u jednom postu.




Hidratantna krema za ruke sa kakao maslacem i vitaminom E dolazi u klasičnoj tubi u količini od 100 ml za koju ćete izdvojiti 3.90 KM u vrijeme sniženja (možete pogledati aktuelni Avon katalog) dok je njena redovna cijena 8 KM.Krema za ruke je srednje guste strukture s predivnim mirisom čokolade koji je sasvim umjeren,nije prejak ali opet divno miriše i osjeti se.Ono što mi se sviđa kod ove kreme za ruke je da nije premasna,brzo upija i zaista dobro njeguje ruke.Cijena je izuzetno povoljna i mislim da ću u skorije vrijeme kupiti istu.

Hidratantna kremu za lice sa kako maslacem i vitaminom E dolazi u istoj količini kao i krema za ruke,s potpuno identičnim mirisom.Tekstura kreme ja srednje gusta,jako brzo upija i miris se dugo ne zadržava na koži.Ja sam ju nanosila svaku noć nakon redovne njege lice i iskreno krema za lice me nije nešto posebno oduševila.Očekivala sam bolju hidrataciju koja se nažalost na mojoj koži nije pokazala.Mislim da je razlog tome što je moja koža u zadnje vrijeme isušenija pa treba jaču hidrataciju.U svakom slučaju,krema nije loša i mislim da bi odgovarala onim osobama čija koža treba sasvim laganu i umjerenu njegu.Također želim naglasiti da na mom licu nije izazvala nikakve nepravilnosti u vidu prištića,akni i slično.



3u1 gel za čišćenje,tonik i hidratantna krema sa echinaceom i uljem pšeničnih klica sam poručila u prošlomjesečnom Avon katalogu po sniženoj cijeni od 3,50 KM za 200 ml.Mislim da je snižen i u aktuelnom katalogu.U opisu stoji da kontrolira višak sebuma i hidratizira kožu pružajući joj osvježavajuću senzaciju.Moram priznati da je ovo jedan od proizvoda koji me pozitivno iznenadio jer iskreno nisam očekivala neke posebne rezultate samo sam ga htjela isprobati.Na licu ovaj gel ne stvara pjenu,pa vas može zavarati da ne funkcionira,ali sasvim obrnuto.Sasvim solidno očisti kožu,a nakon pranja koža lica je matirana i glatka na dodir kao da ste nanijeli kremu.Rjeđe je strukture,bijele boje i ima divan osvježavajući miris.

I na kraju proizvod koji sam posebno zavoljela je intenzivna hidratantna krema za lice s matičnom mliječi.Cijena je ista kao i kod 3u1 gela za čišćenje,ali za 100 ml proizvoda.Budući da je ovo period kad mi se koža isuši zbog vremenskih utjecaja,odlučila sam isprobati i ovu kremi iz Avon Care linije.Privukao me natpis "intenzivna" i što u svom sastavu ima matičnu mliječ.Srednje je guste strukture,bijele boje i blagog mirisa.Ovu kremu koristim već 10-ak dana i primjetila sam da se na mojoj koži zadovoljavajuće ponaša,hrani kožu i njeguje je s tim da ne izaziva nepravilnosti.Sasvim solidna krema koju sam kupila na sniženju i koju preporučujem.


Da li ste probali neke od ovih proizvoda i kako Vam se čine ? 
:-) 


You Might Also Like

11 komentari

  1. Nisam probala a sad mi je zao sto nisam narucila kremu u zadnjoj narudzbi ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da krema ima i u aktuelnom katalogu,ali uglavnom su dostupne i često su snižene :)

      Izbriši
  2. ja sam probala ovu kremu za ruke i super mirise pojela bih je da mogu

    OdgovoriIzbriši
  3. Za kremu sa matičnom sa čula dosta pohvala, a kod prijateljice sam pomirisala i baš ima fin miris :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se pokazala kao odlična,iskrena preporuka za ovu kremu :)

      Izbriši
  4. Meni bi super došao ovaj gel za čišćenje lica, s obzirom da matira, a imam masnu kožu
    i proizvodi od kakaa me mame, ali imam već nešto slično, pa ću se suzdržat :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gel je odličan,jer matira a de ne isušuje kožu. :)

      Izbriši
  5. Divni proizvodi. Zanima me jako ova krema s matičnom mliječi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) A krema sa matičnom mliječi je moj apsolutni favorit,preporuke za istu :)

      Izbriši