Catrice Nude Illusion tečni puder

06:09

Jedan od Catrice noviteta u 2014.godini je i tečni puder naziva Nude Illusion.Inače volim Catrice kozmetiku i njihovi puderi su mi se pokazali jako dobrim te sam odlučila isprobati i ovaj.



Puder dolazi u staklenoj bočici od 30 ml,pumpicom i čvrstim poklopcem.Pumpica dobro funkcionira,ne izbacuje previše proizvoda i čvrsta je.Puder košta oko 15 KM a možete ga naći u svim CM i DM marketima.

Nijansa koju sam ja kupila je 020 Rose Vanilla.Iako u nazivu nijanse piše"rose"
nijansa nije rozog podtona,nego neutralnog i sasvim se lijepo prilagođava vašoj boji tena.

Tekstura pudera je kremasta,ali puder nije težak naprotiv,jako je lagan i ne osjeti se na koži i idealan je za dnevno nošenje.



Puder sam nosila u periodu kad mi je koža bila isušena i dehidrirana,ali u periodu kad mi je koža bila normalna s masnijim područjima kao i inače i na osnovu toga mogu dati svoj dojam i za one sa suhom i masnijom kožom.

U periodu dok mi je koža bila dehidrirana izgled ovog pudera na mom licu mi se nikako nije dopadao.Isticao je suhe dijelove,pokrivna moć mu je bilo lošija nego što zapravo i jeste a bilo ga je teško i izblendati.Stoga ovaj puder ne preporučujem osoba sa suhom kožom zbog navedenih razloga.

Nakon što mi se koža vratila u normalno stanje s masnijim obrazima i T-zonom,puder je stvarno lijepo sjedao na kožu i davao joj taj glowy-mat finish koji ja jako volim.

Prekrivanje je srednje jačine i puder sasvim lijepo izjednači ten.Ukoliko na licu imate nekih većih nepravilnosti,ovaj puder vam neće pružiti potpuno prekrivanje.Na mom licu je trajao 4-5 sati bez primera,a nakon toga dolazi do izbijanja sebuma i puder lagano nestaje.

Ono što je meni najbitnije jeste da ovaj puder nije komedogen i nije mi izazvao nikakve nepravilnosti.

Uglavnom,zadovoljna sam ovim puderom i idealan je za dnevni look jer lijepo ujednačni ten,daje glowy-mat finish i sasvim lijepo izgleda na koži.Nikako ga ne preporučujem osobama sa suhom kožom,niti onima s posebno masnom.Ovo je odličan puder drogerijskog ranga za osobe s normalnom do mješovitom kožom kojima je potrebno srednje prekrivanje.




 Da li ste već isprobali ovaj puder?
Kako Vam se čini?

You Might Also Like

12 komentari

  1. Već sam čitala o ovom puderu, i izgleda mi dobar. Ima preslatku bočicu, moram ga probati. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,da bočica je preslatka! Javi dojmove kad isprobaš! :-)

      Izbriši
  2. Imam suhu kožu,ali uspijevam je držati pod kontrolom pa nema suhih dijelova,mislim da bi mi mogao ipak odgovarati...
    Opravdavam se jer želim ovaj puder :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogao bi ti isticati suhe dijelove,ali ako već želiš to je druga priča.Takva sam i ja :D

      Izbriši
  3. Iako mu trajnost nije baš fantastična, mogla bih ga isprobati za brze izlaske ili slično, jer mi se čini da je nijansa dovoljno svijetla za mene. Bočica je jako simpatična i sviđa mi se što ima pumpicu, jer koliko god da mi je nijana dobra ili sam puder, ukoliko nema pumpicu, teško da ću se "peglati" s njim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pumpica je odlična i praktičan je što je veliki plus. :)

      Izbriši
  4. Nijansa bi mi odgovarala, a i sam puder, moja koza je mješovita ali više naginje normalnoj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti odgovarati kad ga isprobaš.S obzirom na tip kože mislim da hoće! :D

      Izbriši
  5. I ja ga imam i 100% se slažem sa tvojom recenzijom :D nisam znala da li se mi samo čini ili se stvarno prilagođava mojem tenu (malo više idem prema žutom podtonu).. izgleda da mi se ne čini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa i recenzija i puder! :D

      Izbriši
  6. Odličan! Baš sam ga nabavila neki dan i odmah mi je sjeo :D Predivan finiš i osvježi mi lice!

    OdgovoriIzbriši
  7. pratite me :*
    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši