Mjesečni favoriti #1

04:42

Par mjeseci nisam pisala na blogu zbog mnogobrojnih privatnih obaveza,zdravstvenih problema i mnogih drugih stvari koje su me spriječile da pišem.Hvala Bogu sve je to sad iza mene i red je došao na novi post,ovog puta post o mjesečnim favoritima.Više pažnje sam usmjeravala na preparativu nego na dekorativu što je baš i čudno za mene.



Dugo sam tražila šampon s kojim ću biti u potpunosti zadovoljna i napokon sam ga našla.Pantene Pro-V Aqua Light šampon i regenerator za tanku kosu su me u potpunosti oduševili.Tjeme i kosa su u potpunosti očišćeni nakon pranja,kosa mi se manje masti,ima volumen i nije isušena.Za sada mi je ova kombinacija odlična i ne planiram je mijenjati.Zatim Balea After Sun gel za tuširanje koji predivno miriše,sasvim je solidan za upotrebu poslije sunčanja.
Kada su u pitanju losioni za tijelo,posebno me oduševio Nivea Firming losion Q10.Nisam baš očekivala da će nešto posebno djelovati,ali zaista jeste.Koristila sam ga svaki dan i zaista se primjeti razlika u čvrstoći kože (to osjetno primjetim jer sam imala oscilacije u kilaži).



Neizostavan proizvod u mojoj svakodnevnoj njezi kose je Balea Oil Repair ulje za kosu.Već sam pisala recenziju koju možete pročitati ovdje.


Jedan od Avonovih ovogodišnjih noviteta koji mi se isto dopao je i sprej za fiksiranje šminke.Ovo je ono što mi je zaista falilo,a detalje o ovom spreju ću pisati u narednim recenzijama.



Nakon mnogobrojnih pohvala za ovo ulje red je bio da ga i ja isprobam.Odlično skida šminku,primjetim i rast trepavicai uglavnom ga nanosim na okoloočno područje.


Lakovi koje sam najčešće koristila u zadnje vrijeme i čija je kvaliteta zaista za pohvalu: Avon Gel Finish Royal Vendetta,Avon Speed Dry Strawberry i OPI Kiss on the Chic.


Victoria's Secret Fabulous i Bombshell mirisni sprejevi za tijelo.Iako i nisu baš postojani,lagani su,divno mirišu i idealni su za ljetne dane.

Escada 2005 parfem je meni jedan od najljepših parfema ikad.Lagan,predivnog i postojanog mirisa.I divni Avon Fleur parfem također odličan za proljeće i ljeto.

Kako Vam se sviđaju ovomjesečni favoriti ? 
Da li ste probali neki od navedenih ? 
:-) 

You Might Also Like

6 komentari

  1. imam ovaj Pantene šampon, volim ga koristiti, jer kao što si rekla, dobro mi opere kosu :)
    Avon fiksator šminke planiram naručiti, a zanima me i ovaj njihov parfem :D
    drago mi je da je sa zdravljem sve u redu sada :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti :-)

    Drago mi je da i tebi odgovara Pantene šampon,a za fiksator budem i recenziju pisala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Balea ulje za kosu sam dosta dugo koristila, obožavam miris tog ulja :) Royal Vendetta mi je upravo na noktima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja između ostalog volim i miris ovog ulja,preedivan je!A Gel Finish lakovi su mi odlični. :-)

      Izbriši
  4. Balea ulje za kosu obožavam, mada trenutno nakon jedne potrošene bočice pravim pauzu sa njim, jer mi je dosadilo. Avon sprej nam je zajednički favorit, a volela bih da probam taj Pantene balzam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je dosadilo nakon jedne bočice,pa sam isprobala Eveline 8in1 ulje koje mi je mastilo kosu i nije ni blizu ovome,pa sam ga proslijedila dalje i vratila se Baleinom.A Pantene balzam je fantastičan,jedan od boljih koje sam probala.Preporuke. :-)

      Izbriši