Avon baza za sjenila

09:26

Baza ili primer za sjenilo je proizvod koji se prije šminkanja nanosi na očni kapak, a svrha mu je da produži trajanje sjenila,pojača boju sjenila te da spriječi nakupljanje sjenila na pregibu kapka.Do sad sam isporbala Essence bazu u plavoj tubici (ne sjećam se tačnog naziva) i Artdeco bazu koje su mi bile odlične, a oduvijek sam htjela isprobati i Avon bazu za sjenila o kojoj danas i pišem.



Avon baza za sjenila dolazi upakovana u jednostavnu crnu kutijicu, a ambalaža same baze je čvrsta staklena teglica sa također čvrstim poklopcem.Meni se ambalaža zaista sviđa i zaista je kvalitetna.Baza dolazi u količini od 3g u nijansi "light beige".







Baza je vrlo kremasta i lako se nanosi i razmazuje po kapku.Dovoljna je zaista mala količina za cijeli kapak.Prilikom nanošenja primjetila sam da ova baza neutrališe crvenilo i ujednači boju.Što se tiče trajnosti sjenila, mene je ova baza oduševila.Sjenila se nisu niti skupljala ne pregibu kapka niti su se pomjerila punih 5 sati od kako sam našminkala oči.Blendanje je također izuzetno lagano s ovom bazom.Kada govorimo o pojačanju intenziteta sjenila, čitala sam da neki i nisu zadovoljni s ovom bazom, ali je meni sasvim solidna po pitanju pojačanja intenziteta što možete vidjeti i na slikama.Moram naglasiti da nemam masne kapke.









Lijevo-bez baze
Desno-sa bazom
Po meni je ovo zaista odličan proizvod i ukoliko do sada niste koristili bazu za sjenila, obavezno isprobajte jer je velika razlika kad koristite bazu.Proizvod košta 11,90 KM a često zna biti i na sniženju kada ga možete kupiti i po nešto povoljnijoj cijeni.

Da li ste isprobali ovu Avon bazu?
Kako Vam se čini?

You Might Also Like

5 komentari

  1. Meni je predobara i bas sam zadovoljna s njom!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je isto predobra!
      Proizvod vrijedan paznje svakako! :D

      Izbriši
  2. Imam je i bila mi je dobra do Catrice baze, kad sam nju dobila ova mi nije nešto, nekad mi zacementira sjenila za kapak i ne mogu ih fino ni izblendati. Može biti da je moja stara jer je čak malo i bojicu promijenila i nekako je tamnija u odnosu na tvoju, biće da je oksidirala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moguće da je do roka trajanja. Ja baš planiram isprobati tu Catrice bazu, gledam ju već dugo. Za sada mi je ova odlična, ali i Catrice ću uskoro isprobati. :)

      Izbriši