Catrice Sun Glow Shimmering Bronzing Powder

04:15

Napokon je došlo vrijeme i za novi post! Danas vam pišem o Catrice bronzeru kojeg sam nedavno kupila i koji je za kratko vrijeme pokupio sve moje simpatije! 



Ono što me na prvu privuklo jeste zaista lijep dizajn samog bronzera. Na sredini se nalazi svjetliji dio dok se s obje strane nalazi tamniji dio bronzera.Ja sam najčešće kombinirala obje strane tako što bih kistom mahinalno prešla preko bronzera.Bronzer dolazi u čvrstoj plastičnoj ambalaži i u količini od 9g što je zaista mnogo s obzirom i na cijenu od oko 10 KM.Bronzer možete kupiti u DM,CM marketima. 



Bronzere inače volim da koristim, osobito ljeti.Ovo je jedan od bronzera koji licu daje prelijep zlatni sjaj i svježinu i zaista podigne svaki makeup look.Shimmer koji sadrži je decentan i lijepo se presijava.Blendanje je također zadovoljavajuće kao i postojanost.Na mom licu se nije maknuo,niti mi je stvarao nepravilnosti poput akni i sl. što je po meni zaista veliki plus.Također, moram naglasiti da odgovara i srednje tamnom tenu, ali i svijetlom tenu. Ako ste svijetlog tena i tražite idealan bronzer, a da ne budete narančasti, onda vam definitivno predlažem ovog ljepotana.








Kako Vam se čini ovaj bronzer?
Da li ćete ga možda isprobati?

You Might Also Like

2 komentari

  1. Stvarno mi se sviđa bronzer,a pogotovo sada ljeti nikad ih dosta.Tko zna mozda ga i isprobam.
    Nadam se da ce sada češće ici postovi jer su odlicni.
    http://workoutaddictedgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bronzer je zaista odličan, kako za ljeto tako i za zimu.
      I hvala ti puno, trudiću se da postovi idu češće! :-)

      Izbriši