Balea tonik za lice i matirajuća krema

10:48

Danas pišem o proizvodima za njegu lica.Riječ je o Balea toniku za lice (tzv."zelenom toniku) i matirajućoj kremi iz iste linije.Proizvodi su namijenjeni za njegu mlade kože lica, a ako vas zanima kako su se meni pokazali,nastavite čitati. 


Budući da sam čula same riječi hvale za ovaj "zeleni tonik" odlučila sam da ga isprobam.Dolazi u količini od 200 ml u plastičnoj ambalaži i možete ga kupiti u DM marketima po cijeni od oko 4 KM.Tonik je namijenjen čišćenju mješovite kože te ne ambalaži piše da sužava pore što me posebno privuklo.Tonik ima blag voćni miris koji mi se izuzetno sviđa. 

Tonik sam nanosila ujutro i navečer nakon umivanja lica gelom.Tonik osvježi lice,sasvim malo suzi pore, ali ono što sam primjetila jeste da odlično djeluje protiv nepravilnosti na licu u vidu akni,prištića.Sasvim solidno dezinfikuje i osvježi lice,ne zateže kožu i nema peckanja.Dugo sam koristila klinadmicin losion koji mi je isušio kožu, ali ovaj losion to ne radi a istovremeno radi i ono što klindamicin ali na blaži način.

Ovo je proizvod koji svakako preporučujem i od mene ima veliki plus. 

Dok sam kupovala tonik obratila sam pažnju i na kremu iz iste linije.Radi se o matirajućoj kremi sa voćnim kiselinama koja "sužava pore".Upravo zbog tog natpisa "sužava pore" sam ju i kupila iako imam normalnu do suhu kožu.


Krema dolazi u kartonskom pakovanju a ambalaža kreme je klasična plastična.Krema dolazi u količini od 50 ml i košta oko 3 KM i također ju možete kupiti u svim DM marketima.



Krema je srednje konzistencije i ima blagi miris zelene jabuke.Blago matira lice i isto tako blago njeguje i hidrira.Kada je u pitanju sužavanje pora, po tom pitanju zaista ne radi ništa.Pore nisu smanjene.Također, krema mi se nije pokazala kao dobra podloga za puder i iskreno, meni se nije svidjela i neću je više kupovati.Vjerujem da bi više odgovarala osobama sa masnom kožom lica.


S tonikom sam posebno zadovoljna i zaista je odličan i jeftin proizvod, a kremom nisam baš zadovoljna.Krema mi nije izazvala nikakve probleme na licu, pa ću je i potrošiti do kraja, ali od sužavanja pora nema ništa! 

Kako vam se čine ovi proizvodi?
Da li ste ih isprobali?

You Might Also Like

9 komentari

  1. Krema je odlicna hidratantna,sto mi je bas potrebno,volim i miris zelene jabuke,koji osvezava,inace tonik i matirajucu kremu nisam probala,ali bih volela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj svakako! Jeftini proizvodi, a vrijedni pažnje! :)

      Izbriši
  2. Ja sam nekad davno koristila taj zeleni tonik i bio mi je mehhh... Više me ništa ne privlači iz te linije haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tonik odličan, klindamicin mi je isušio kožu skroz, pa mi ovaj odlično prija sad. Ponadala sam se da će krema raditi posao što se tiče pora, ali ništa. Koliko para,toliko muzike haha :D

      Izbriši
  3. Nisam ništa probala iz ove zelene linije ali ću definitivno pogledati kad odem u dm, inače volim baleine proizvod i uvijek im dam šansu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimala me ova kremica, ali sada mislim da je necu kupiti ipak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moje iskreno mišljenje jeste da je ne bih ponovno ni kupila ni preporučila.

      Izbriši
  5. odlican post imam samo jedno pitanje osobe koje imaju prirodno masnu kozu DA li DA nastave koristiti ovaj tonik

    OdgovoriIzbriši