Olival regenerativna krema s uljem smilja

09:25

Olival je hrvatski brend prirodne kozmetike čije proizvode možete kupiti i u BiH u CM marketima.Ja sam odlučila da isprobam regenerativnu kremu s uljem smilja.Smilje je mediteranska biljka koja djeluje snažno regenerativno obnavljajući oštećena tkiva.Kako mi se svidjela ova krema pročitajte u nastavku. 


Krema dolazi u čvrstoj ambalaži od plastike upakovana u kartonsku kutijicu.Posebno mi se sviđa jer je u pitanju higijenska ambalaža na pumpicu i s tim istovremeno tačno dozirate tačnu količinu proizvoda koja vam je potrebna.


Krema dolazi u količini od 50 ml i možete ju kupiti u svim CM marketima po cijeni od oko 11-12 KM.Ja sam kremu kupila na sniženju za 8 KM.

Kako stoji u opisu, ova krema je namijenjena za posebnu njegu te potiče obnovu površinskih stanica i dubinski hrani i vlaži kožu lica.Glavna aktivna tvar je eterično ulje smilja je najzaslužnije za regeneraciju kože.To me je posebno privuklo jer sam prije imala problema sa aknama i išla sam na kozmetičke tretmane, ali i u solarijum, pa samim tim sam htjela dati šansu ovoj kremici.


Krema je namijenjena za masan,normalan i mješovit tip kože.Tekstura kreme je gusta,ali nije (pre)masna.Lako se nanosi i razmazuje i nakon što se nanese na lice, osjeti se da ste ju nanijeli ali trag koji ostavlja na koži nije masan i lice se ne sjaji.Ima lagan miris,tačno se osjeti miris bilja i to posebno volim kod prirodnih proizvoda.Miris se ne zadržava dugo na licu.

Kremu sam nanosila i ujutro i navečer.Iako je preporučeno da se nanosi u jutarnjim satima, ja sam ju najčešće koristila u noćnoj njezi lica.Moram priznati da me krema oduševila u svakom pogledu.Nakon kraćeg vremena sam primjetila da mi lice izgleda svježije i odmornije i zaista regeneriše kožu posebno one dijelove koji su oštećeni što me oduševilo. Krema nije komedogena i nije mi stvorila nikakve probleme na licu.Također, krema nema SPF.




Da li ste isprobali ovu kremu? 
Kakvi su Vaši dojmovi?

You Might Also Like

13 komentari

  1. Pozdrav svima,nova sam ovdje i tek prije par dana sam odlucila otvorit blog i napisat svoj prvi post.Pa ako mi zelite pomoci da uspijem,mozete vidjet o cemu cu pisat i ako vam se svidi mozete me i zapratit,hvala:)<3 http://lorenafashionblog.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam nikako vidila ovu kremu, ali mi se čini kao odličan proizvod. Ovo je super recenzija ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog + Giveaway

    OdgovoriIzbriši