Sigma Affiliate Program + Sigma E55 Eye Shading Brush

05:11

Vjerovatno ste primjetili da sam nedavno sa strane dodala Sigmin banner a to je zato jer sam se priključila Sigminom Affiliate programu.Nakon što sam aplicirala za program ljubazne osobe iz Sigme su mi tražili adresu kako bi mi poslali program dobrodošlice.Poklon je stigao vrlo brzo,tačnije za 6 dana.





Kao što vidite,na poklon sam dobila E55 Eye Shading kist.To je klasični kist za nanošenje sjenila.Drška kista je zaista čvrsta i obla,a metalni dio kista je također čvrst te je na istom ugraviran Sigmin logo.Dlačice su mekane i guste,ali opet imaju i neku određenu čvrstinu.Općenito sam zadovoljna samim izgledom kista koji djeluje jako kvalitetno.Nanošenje sjenila sa ovim kistom je također zadovoljavajuće.







Sigma kistovi poznati su po svojoj izrazitoj kvaliteti i uglavnom ih svrstaju u rang s MAC kistovima.Ukoliko želite kupiti ili pogledati Sigma ponudu možete to uraditi klikom ovdje.Kupovinom preko 30$ s tog linka dobivate poklon.





Da li imate Sigma kistove ? 
Kako ste zadovoljni ? 
Ako nemate,da li planirate kupovinu istih ? 



You Might Also Like

9 komentari

  1. Pokusala sam par puta i ja da se prijavima ali mi uvek trazi da unesem "Tax ID/SSN"... Da li je i tebi to bilo potrebno?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tax ID/SSN je potreban samo za osobe iz USA,ja mislim da sam tu unijela poštanski broj svoje općine pa pokušaj tako.Ako ne,onda im se javi na mail. :)

      Izbriši
    2. Znam da je potreban samo za njih pa sam to uvek preskocila ali nikad nisam mogla da zavrsim registaciju bez tog popunjenog polja... Hvala puno u svakom slucaju :)

      Izbriši
    3. Nema na čemu.Svakako im se javi na mail affiliate@sigmabeauty.com

      Izbriši
    4. Jovana, samo ukucas 123 u to polje, pitala sam ih ja. Pozdrav:)

      Izbriši
    5. Ja sam unela postanski broj :) Hvala puno u svakom slucaju :)

      Izbriši
  2. Super kistić! :D Meni je baš ovaj tjedan stigao F40!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svi kistići su im super.Na wish listu sam dodala F80 i još par nekih :)

      Izbriši